Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 16:42:24 +0300

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/10737 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Pukamäe küla, Kivivare, Rapla 
maakond, Kohila vald, Pukamäe küla, Kivivare (Üksikelamu, Piirdeaed) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamisele saadetud eraldi põhiprojekt 
mahasõidule riigiteele

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27107143>  (menetlus nr: 
448882), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister